Дата | Основні відкриття та події розвитку автомобілебудування |
1769 | Триколісний паровий візок (Франція, Н.Ж. Кюньо) |
1876 | 4-тактний газовий двигун внутрішнього згоряння (Німеччина, Н.Отто) |
1885 | Двигун внутрішнього згоряння на рідкому паливі (Німеччина, Н.Отто) |
1886 | Автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння (Німеччина, К. Бенц, Г.Даймлер) |
1888 | Автомобіль для пожежників (К. Бенц) |
1888 | Пневматична шина для велосипеда (Шотландія, Ж.Данлоп) |
1889 | Коробка передач з рухомими шестернями (Г. Даймлер) |
1892 | Карбюратор з розпиленням палива, поплавкові камера – 1893 (Німеччина, В.Майбах) |
1894 | Двигун із запаленням палива від стиснення, патент з 1892 (Німеччина, Р. Дизеля) |
1894 | Серійне виробництво автомобілів “Вело” і “Вікторія” (фірма “Бенц”) |
1895 | Вантажний автомобіль (фірма “Бенц”) |
1897 | Переднє ведуче колесо (Австрія, завод “Креф-Штифт”) |
1897 | Карданна передача, система змащування двигуна під тиском (Великобританія, завод “Ланчестера”) |
1900 | Автоматичне регулювання випередження запалювання (США, завод “Олдсмобіль”) |
1900 | Автомобіль швидкої медичної допомоги (США) |
1902 | Дискові гальма (Великобританія, Ф. Ланчестер) |
1902 | Повнопривідний автомобіль (Голландія, фірма “Спікер”) |
1903 | Розподільчий вал в голівці циліндрів (Великобританія, завод “Модсли”) |
1904 | Автоматична передача (США, Д.Стартевент) |
1907 | Система вприскування палива під високим тиском (Франція, П.Оранж) |
1909 | Гальма на всіх колесах (Великобританія, автомобіль “Арое-Джонстон”) |
1911 | Електричний стартер (Австрія, Ф.Порше; 1912 – США, фірма “Кадилак”) |
1912 | Двигун з двома розподільними валами в голівці циліндрів, напівсферична камера згоряння, 4 клапани на циліндр (Франція, компанія “Пежо”) |
1913 | Конвеєрне виробництво (США, Г.Форд) |
1913 | Привід електростартера (США, фірма “Бендикс”) |
1917 | Штамповані диски коліс. |
1918 | Гідравлічний привід гальм (США) |
1922 | Радіоприймачі (Німеччина, фірма “Даймлер”) |
1923 | Таксі (США, фірма “Чекер”) |
1924 | Алюмінієві диски коліс (Франція, завод “Бугатті”) |
1925 | Двоповерховий автобус (Великобританія, завод “Гуй”) |
1926 | Шарніри з гумовими втулками (“сайлентблок”) в підвісці (Бельгія) |
1926 | Гіоідная головна передача (США, фірма “Паккард”) |
1927 | Вакуумні підсилювачі гальм (США, фірма “Маск”) |
1928 | Синхронізатори в коробці передач (США, фірма “Кадилак”) |
1938 | Дискові сцеленія з тарілковий пружиною (США, компанія “Дженерал Моторс”) |
1939 | Кондиціонер (США, фірма “Паккард”) |
1941 | Двокамерний карбюратор (США, компанія “Бьюїк”) |
1946 | Гальма з автоматичним регулюванням зазору (США, компанія “Студебеккер”) |
1948 | Гідротрансформатор (США, компанія “Бьюїк”) |
1948 | Безкамерні шини (США, фірма “Гудрідж”) |
1950 | Незалежна підвіска коліс типу Макферсон (англійська філія концерну “Форд”) |
1950 | Газотурбінний двигун (Швейцарія, фірма “Ровер”) |
1951 | Безпечний кузов з легко деформуються зонами спереду і ззаду (ФРН, фірма “Даймлер-Бенц”) |
1953 | Радіальні шини (Франція, фірма “Мішлен”) |
1954 | Система вприскування палива в бензиновому двигуні (ФРН, фірма “Мерседес-Бенц”) |
1954 | Роторно-поршневий двигун (ФРН, фірма “НСУ”, Ф.Ванкель, серійний – 1963) |
1958 | Варіатор (Голландія, фірма “ДАФ”) |
1960 | “Вічна” мастило шасі (США, компанія “Кадилак” і “Крайслер”) |
1962 | Електронна система запалювання (США, компанія “Понтіак”) |
1964 | Фари з галогенними лампами (Нідерланди, фірма “Філіпс” і Франція, фірма “Сиби”) |
1966 | Масове застосування ременів безпеки в США. |
1968 | Електронне антиблокувальна обладнання системи гальм, серійно – 1985 (США, концерн “Форд”) |
1973 | Початок розробки деталей двигуна з кераміки (Японія) |
1975 | Електронна система вприскування палива (США) |
1979 | Бортові комп’ютери (Франція, фірма “Сімка”) |
1983 | Масове застосування турбокомпресорів. |
1984 | Регульована пневматична підвіска (США, компанія “Лінкольн”) |
1986 | Двигун з основними деталями з кераміки (Японія, компанія “Кіочера”) |
Leave a Reply