Історія розвитку автомобілебудування, основні дати і події (Таблиця)

Дата Основні відкриття та події розвитку автомобілебудування
1769 Триколісний паровий візок (Франція, Н.Ж. Кюньо)
1876 4-тактний газовий двигун внутрішнього згоряння (Німеччина, Н.Отто)
1885 Двигун внутрішнього згоряння на рідкому паливі (Німеччина, Н.Отто)
1886 Автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння (Німеччина, К. Бенц, Г.Даймлер)
1888 Автомобіль для пожежників (К. Бенц)
1888 Пневматична шина для велосипеда (Шотландія, Ж.Данлоп)
1889 Коробка передач з рухомими шестернями (Г. Даймлер)
1892 Карбюратор з розпиленням палива, поплавкові камера – 1893 (Німеччина, В.Майбах)
1894 Двигун із запаленням палива від стиснення, патент з 1892 (Німеччина, Р. Дизеля)
1894 Серійне виробництво автомобілів “Вело” і “Вікторія” (фірма “Бенц”)
1895 Вантажний автомобіль (фірма “Бенц”)
1897 Переднє ведуче колесо (Австрія, завод “Креф-Штифт”)
1897 Карданна передача, система змащування двигуна під тиском (Великобританія, завод “Ланчестера”)
1900 Автоматичне регулювання випередження запалювання (США, завод “Олдсмобіль”)
1900 Автомобіль швидкої медичної допомоги (США)
1902 Дискові гальма (Великобританія, Ф. Ланчестер)
1902 Повнопривідний автомобіль (Голландія, фірма “Спікер”)
1903 Розподільчий вал в голівці циліндрів (Великобританія, завод “Модсли”)
1904 Автоматична передача (США, Д.Стартевент)
1907 Система вприскування палива під високим тиском (Франція, П.Оранж)
1909 Гальма на всіх колесах (Великобританія, автомобіль “Арое-Джонстон”)
1911 Електричний стартер (Австрія, Ф.Порше; 1912 – США, фірма “Кадилак”)
1912 Двигун з двома розподільними валами в голівці циліндрів, напівсферична камера згоряння, 4 клапани на циліндр (Франція, компанія “Пежо”)
1913 Конвеєрне виробництво (США, Г.Форд)
1913 Привід електростартера (США, фірма “Бендикс”)
1917 Штамповані диски коліс.
1918 Гідравлічний привід гальм (США)
1922 Радіоприймачі (Німеччина, фірма “Даймлер”)

 

1923 Таксі (США, фірма “Чекер”)
1924 Алюмінієві диски коліс (Франція, завод “Бугатті”)
1925 Двоповерховий автобус (Великобританія, завод “Гуй”)
1926 Шарніри з гумовими втулками (“сайлентблок”) в підвісці (Бельгія)
1926 Гіоідная головна передача (США, фірма “Паккард”)
1927 Вакуумні підсилювачі гальм (США, фірма “Маск”)
1928 Синхронізатори в коробці передач (США, фірма “Кадилак”)
1938 Дискові сцеленія з тарілковий пружиною (США, компанія “Дженерал Моторс”)
1939 Кондиціонер (США, фірма “Паккард”)
1941 Двокамерний карбюратор (США, компанія “Бьюїк”)
1946 Гальма з автоматичним регулюванням зазору (США, компанія “Студебеккер”)
1948 Гідротрансформатор (США, компанія “Бьюїк”)
1948 Безкамерні шини (США, фірма “Гудрідж”)
1950 Незалежна підвіска коліс типу Макферсон (англійська філія концерну “Форд”)
1950 Газотурбінний двигун (Швейцарія, фірма “Ровер”)
1951 Безпечний кузов з легко деформуються зонами спереду і ззаду (ФРН, фірма “Даймлер-Бенц”)
1953 Радіальні шини (Франція, фірма “Мішлен”)
1954 Система вприскування палива в бензиновому двигуні (ФРН, фірма “Мерседес-Бенц”)
1954 Роторно-поршневий двигун (ФРН, фірма “НСУ”, Ф.Ванкель, серійний – 1963)
1958 Варіатор (Голландія, фірма “ДАФ”)
1960 “Вічна” мастило шасі (США, компанія “Кадилак” і “Крайслер”)
1962 Електронна система запалювання (США, компанія “Понтіак”)
1964 Фари з галогенними лампами (Нідерланди, фірма “Філіпс” і Франція, фірма “Сиби”)
1966 Масове застосування ременів безпеки в США.
1968 Електронне антиблокувальна обладнання системи гальм, серійно – 1985 (США, концерн “Форд”)
1973 Початок розробки деталей двигуна з кераміки (Японія)
1975 Електронна система вприскування палива (США)
1979 Бортові комп’ютери (Франція, фірма “Сімка”)
1983 Масове застосування турбокомпресорів.
1984 Регульована пневматична підвіска (США, компанія “Лінкольн”)
1986 Двигун з основними деталями з кераміки (Японія, компанія “Кіочера”)

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*